SOOORRY!

2012-04-22 @ 20:17:18 | Embedded in: Annat
Inte bloggat på läääänge!!!!
Har varit hos mamma och intenetet har kommit igång idag!
Har inte hittta några bra nyheter om justin innu.
Visst det finns massor men jag har inte samlat mod till att lägga ut bilder från boyfriend videon.. alltså bilder från inspelningen.
Det är en massa bilder på han och Selena.

Jag gillar inte JELENA men respekterar dem.
Bara J:et i jelena jag stöttar dem andra är baar dumma bokstäver.

Jag har alltid tyckt selena utnytjar justin och kländer ovanligt mycket.
Jag menar hon var tilllsammans med nick jonas när han var som kändast.
Taylor Launther när han var som  kändast.
och nu justin närn han är så känd..

sen så har jag problem med hur jag känner för justin!

man vet att man aldrig komma att få träffa han (jallafall jag vet att jag aldrig kmr få träffa han) att jag säkert inte kommer att få tag i biljetter tillräkligt fort om han kommer att dem kommer vara slutsålda. varje gång man ser bilder på selena och justin så känner man bara att man vill gå och lägga sig under täcket och börja gråta... jag är så avundsjuk att jag snart döör..... hjälp mig någon.... ändå så älskar jag honom jätte mycket ♥ till och med mer än Eric Saade och han har jag ändå gillat längre.... ♥
Ja älskar honom så mycket att det gör ont nu! :(

Hoppas ni tar er tid till att läsa det här och hörre ni ! KOMMENTERA va ?
~Moa

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0