Justin Biebers chockerande ny intervju: Jag Gör "dåliga beslut"

2012-05-03 @ 18:04:19 | Embedded in: Allmänt








Justin
medger "Jag är inte perfekt" och att han ibland "gör dåliga beslut". Varför så ödmjuk? Vi är säkra på Selena Gomez skulle inte hålla med!
I en upprörande ny intervju, medger Justin Bieber att han inte är en perfekt kille!"Du vet, det finns många människor som ser upp till mig och jag inte alltid kommer att vara perfekt," berättar Justin tillTV4 Sverige.



Intervjuaren är medveten om att Justin har lyckats hålla ödmjuk, att inte låta hans enorma berömmelse komma till huvudet. Så hur gör han det?

"Jag tror det handlar om vem du omger dig med och hålla alla de goda människornära dig", säger han klockspel, "och har de människor som talar om att inte vara full av sig själv."

http://youtu.be/s1VQSG63nhI
Här är Intervijuven om ni vill se
~Mercedes <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0