Justin har tagit examen!

2012-05-08 @ 18:21:24 | Embedded in: Allmänt



Justin Bieber har lyckats ta sin examen i high school trots hans fullspäckade schema! I en intervju nyligen avslöjade han att han har klarat sitt test och att det var svårt att balansera både arbete och skola på samma gång!

Justin sa till Storbritanniens The Daily Telegraph:

"Jag blev precis klar. Jag klarade mitt test - jag är fri!"

"Det var svårt att göra både skola och jobb varje dag. Examen var något min mamma ville att jag skulle göra, så jag var tvungen att göra det för henne. Jag menar, denna typ av livsstil har gett mig ett annat perspektiv på livet."

"Jag har fått resa i världen. I skolan brukar man ofta göra en hel del skrivande och läsande. Jag är inte så förtjust i det där. Jag gillar att vara ute."

- JustinBieberZone


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0