Justins ''arga'' tweet

2012-05-01 @ 17:43:26 | Embedded in: Twitter

Justin Bieber är helt rasande! Popstjärnan skrev en arg tweet om en nytt ryckte  som har honom mycket upprörd.

"En ryktet jag brukar stå för säger det mig och mina fans är inte riktigt", sade han på twitter  ."Indonesien Jag ser dig. Jag älskar dig . Jag älskar alla mina fans. "

Justin hänvisar till en nyttryckte  där han citerades som kallar den asiatiska nationen som "någon random land."

Det tog plats när han och hans manager Scooter Braun höll på att intervjuas om hans nya album i London, och Justin har sagt: "Jag spelade in den i en studio. Någon liten plats. De visste inte vad de gör. "

Tror du att Justin var fel att säga detta eller helt enkelt felciterat?

-HollywoodLife

~Moa


 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0