läs!

2012-05-27 @ 21:17:01 | Embedded in: Allmänt
såja...
min födelsedag idag.!
Min svacka är inte borta och jag tror nog jag ska försöka ta en paus denna veckan jallafall och fixa lite och ja försöka få mig att bli nöjd med mig själv!
när jag ser på mig själv ser jag mig själv som tjock och inget annat!

Den kommentaren accades inte som DU skickade! Du vet vem du är!

Jag kan tänka mig att ta in 2 bloggare!
Har  nog redan en klar och väntar på svar från Mollan men hon iggar mig!
Vet att det är lågt att skriva det här men jag skrev:
jag tycker det känns bättre att blogga själv och tackar dig för att du bloggade med mig.
så jag kanske frågar dig igen när jag vet vad jag vill och inte vill.

Diana, när du ser detta! maila [email protected] !
Måste prata med dig!

// Puss !

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0