Justin är för ung för att fria till Selena

2012-05-01 @ 17:17:49 | Embedded in: Jelena


Justin Bieber och flickvännen Selena Gomez har varit tillsammans i över ett år nu och även om de inte har några planer på att gifta sig nu har han inte uteslutit tanken på bröllopsklockor någon gång i framtiden, berättar EntertainmentWise.com.

När han fick frågan om han skulle kunna fria till Selena, svarade Justin till den franska tidningen Le Parisien i London: "Nej, jag för ung."

"En dag blir jag förlovad, men det är när jag har hittat den rätta om ungefär 5 eller 10 år. Men det betyder inte att Selena inte är den rätta person, hon kommer att döda mig om jag säger det!"

Justin hamnar regelbundet på huvudrubrikerna med Selena, vare sig det är för deras ständigt offentliga visning av tillgivenhet eller slumpmässiga spekulation, verkar han bara borsta bort allt detta eftersom han vet att det är en del av jobbet...

"Ja, det är inte lätt att vara så ung och ha ett förhållande med någon om det inte stannar privat. Men ja, jag är en offentlig person vilket är det jag ville, så jag måste hantera det."

~Moa

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0