Justin har fobi för smutsiga händer

2012-05-23 @ 13:05:30 | Embedded in: Interjuer i text eller videos


Om du någonsin får chansen att träffa Justin, se till att du tvättar händerna. Riktigt, riktigt noga. För om du inte gör det, kommer du kanske skrämma bort honom.
Justin Bieber har automysofobi - han är besatthet av att hålla händerna rena. Han har en rädsla för smutsiga fingrar och bär en speciell handduk vart han än går så att han regelbundet kan rengöra sina smutsiga händer.
Han berättar till The Sunday Times: "Jag hatar att få kladdiga saker på mina händer. Jag har alltid haft, liksom, en fobi - inte riktigt en fobi men liksom, om jag får saker på mina händer så måste jag ha en tvättlapp att tvätta mina händer med eftersom det är så irriterande."
Om du någonsin får chansen att träffa Justin, se till att du tvättar händerna. Riktigt, riktigt noga. För om du inte gör det, kommer du kanske skrämma bort honom.

Justin Bieber har automysofobi - han är besatthet av att hålla händerna rena. Han har en rädsla för smutsiga fingrar och bär en speciell handduk vart han än går så att han regelbundet kan rengöra sina smutsiga händer.
Han berättar till The Sunday Times: "Jag hatar att få kladdiga saker på mina händer. Jag har alltid haft, liksom, en fobi - inte riktigt en fobi men liksom, om jag får saker på mina händer så måste jag ha en tvättlapp att tvätta mina händer med eftersom det är så irriterande."
~moa

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0