Svar på kommentar! :)

2012-08-06 @ 11:39:43 | Embedded in: Allmänt
hittade den här bloggen idag oh den är bäst! :D ni/du borde bara blogga oftare :/ omg älskar Justin han verkar va den perfekta killen, super snäll, snygg, söt osv, och inte värsta player killen som vissa tror! men bor du USA ? :O
 
 

Hej tjejen!Glad att du hittade den!
Jag ska verkligen ta tag i bloggen! Men jag har verkligen inte mått så jätte bra!
Men 5 dagar hos min bestie hjälpte mig riktigt mycket! :)
Så nu är jag antagligen på banorna igen! ;)
Ja visst verkar han som perfekta killen? Nej han verkar verkligen inte som värsta playern!
Haha nej jag bor inte i USA jag bor i Skåne! :)
Hoppas du fortsätter läsa och kommentera! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag kommer stanna och kommentera ibland :D varför jag fråga om du bor i USA är för det där inlägget Justin och selena när dom va i en butik och de där me paparazzis du vet? jag tänkte eftersom du(om det ens va du) skrev att du va där? :o

2012-08-12 @ 15:24:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0