TOG MED SIG JUSTIN BIEBER KARTONG TILL BALEN!

2012-05-05 @ 15:54:03 | Embedded in: Justin Bieber

Kristen Schubert tog med sig en utklippt Justin Bieber kartong till hennes skolbal på Grand Valley High School, Colorado.

Kristen säger att hon har skrivit ett brev till Justins fan mail, där hon frågade om han kunde vara hennes bal dejt. Men hon fick då inget svar utav honom.

Kristen sa såhär "Egentligen fick jag inget svar, men jag bestämde att ta med honom på något sätt iallafall."



"Alla älskade att jag tog med honom, och hur jag dansade med honom. När hans nya låt Boyfriend spelades så kom det fram flera personer och började dansa med oss.

Han vad absolut den bästa dejten på balen. Jag vet inte hur många det var som tog kort på oss och hur många det var som ville ta kort med honom.

Som en senior, så var det min sista bal och det var definitivt värt alla snea blickar"
-http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
~Moa

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0